الخير الاسلامي للجميع

اهلا بكِم معنا نتمنى لكم التوفيق
ويشرفنا زيارتك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الخير الاسلامي للجميع

اهلا بكِم معنا نتمنى لكم التوفيق
ويشرفنا زيارتك

الخير الاسلامي للجميع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الخير الاسلامي للجميع

يا جماعة احنا هنبدء شغل من يوم التلات علشان انا كدا متقطعة واحنا هنبدء نظبط الشغل نتقابل يوم الثلاثاء 7 مساءا ف الياهو والمنتدى هتلاقوا كل حاجه جاهزه

مواضيع مماثلة

همسه
    ahmed
    شمووخ
    أسمى
    مريم سامي
    مشتاقة للجنة
    ِAbeer-bero
    سوسو وبس
    نور عين جوزها
    محبة لنبى اللة
    احلام الليالي
    ضوء
    mona atia
    mema
    TALENTED
    ريماس الدلوعة
    islamsister
    بيسو1
    رحيق الزهور
    um_yassim
    om youssef2010
    امنيه احمد
    Baby Angel
    deja
    أم حبيبة الرحمن
    crazy mined
    ميووش
    doaa maher
    ro2a
    جاسمن
    السندريلا
    dodii
    jsyhf
    لولو
    sherobatota
    ايس شيكو
    دودو
    نوسة كونوسة
    marwashehab
    محبه الخير
    marwa_sg
    gasela010
    توتي مودي
    daliags
    مصممات الخير
    sosooo123
    esraa160291
    thenewedition
    اسرار الحزن
    dollita
    Mai Rf3at
    55 مشترك

شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع

Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع  - صفحة 4 Empty شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع

مُساهمة من طرف Mai Rf3at الجمعة أبريل 29, 2011 3:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
      اهلا وسهلا بيكم معانا ف المشروع وبنشكر اختنا نور الايمان ع المنتدى دا اللى هيكون ان شاء الله مكان شغلا الجديد
      ايميلى ف اخر الموضوع بعد متخلصوا قراءة
      مبدئيا احب اقولكم سبب تفكيري ف الموضوع دا من زمان من حوالى سنتين فاتوا
      كنت ديما بفكر ف ان ازاى البنت او المرءاة تشتغل وف نفس الوقت تقلل من الاختلاط والخروج والذى منه ديما كنت افكر ف الموضوع دا واخيرا عرفت الطريق وهو العمل المنزلى ولكن لو واحدة اشتغلت ف عمل منزلى من البيت يعنى اعمال يدوية وكدا دا شغل العائد المادى بتاعه قليل اوى ثانيا انا بكرهه التسويق واحده تروح تتحايل ع حد واساسا المشترى لما حد يروحله يفتكر نفسه بقى خلاص يعنى ويبيع ويشترى ف اللى قدامه فطبعا الموضوع دا كان بالنسبة ليا منتهى .,,,,,,, بعد كدا وتقريبا وانا ف سنه تالته جامعة دكتور عندنا كان بيتكلم عن الربح الالكترونى وانواعه وكلنا عجبنا الموضوع وسالنا فيه كتير والراجل متاخرش عننا وقالنا ابحثوا وانتوا تتاكدوا وفعلا اتاكدنا من كلامة وطلع صح
      وحقيقية القول ان الاجانب بشكل عام فيهم نسبة كبيرة بتعمل ف المجالات الالكترونية زى مثلا البرمجة يعنى يبيعوا برامج او الفوتوشوب او غيره وغيره حتى التعديلات ع نسخ الويندوز بيبعوها وليهم عائد مادى كويس
      بس طبعا الكلام دا محتاج دراسة ودراية بالمجالات دى ,,,,,,, طبعا انا هكون مملة شوية بس احب تكونوا ع نور بكل حاجة اعذرونى
      طبعا مش معنى كدا ان المشروع بتاعنا دا للبنات بس لا دا لكلوا
      ندخل ف التفاصيل مبدئيا اوجه العمل ع النت كتيرة جدااااااااااا جدا دا اللى قليل مننا يعرفوا يعنى ف مصر احنا تعددنا مثلا 85 مليييييييون عاوزة اقولكم ان عدد لا يتجاوز 2000 شخص بس هما اللى يعرفوا او يسمعوا عن الموضوع دا ونصهم بيشاع بينهم انه كله نصب ,
      طيب ايه الدنيا او الموضوع ماشى ازاى هقولكم اننا ان شاء الله هنعرف كل اوجه العمل دى
      بس انا من وجه نظرى ان الاستثمار يعنى لو انا هستثمر جنيه الجنية دا يبقي زيادة عن حاجتى يعنى بمعنى اصح اكون مش محتاجه ولو خسرتوا مياثرش ع مصروفاتى الضرورية والاساسية تماما
      بما ان قليل مننا اللى عنده مثلا مبلغ ما مستغنى عنه وممكن يخسره فاحنا هنشتغل ف البداية ع الشغل اللى مش بندفع فيه خالص حتى لو كان متعب شوية ولما يبقي ف دخل كويس نقدر ناخد منه جزء ونستثمره ف مجالات اكبر واوسع ,,
      كدا احنا قدامنا كل المجالات المشروعة طبعا اللى مش بندفع فيها هنشتغل فيها
      نبدء باول مجال
      الاعلانات
      نفهم بردو الموضوع ماشى ازاى ايه الاعلانات دى ,,, طبعا كلنا عندنا تليفزيون اى منتج جديد اى فيلم اى جريدة جديدة كل الكلام دا يروح مدير الشركة يطلب من قناة من القنوات المطلوبه ف المشاهدة ويشترى منهم مدة اعلان عارفين ان التعامل بالثانيه يعنى كل ثانيه مثلا ب 10 ,000 جنيه مصرى شوفوا بقى بيتكرر كام مره ف اليوم وكام اعلان ومدته قد ايه دا ف التليفزيون,,,,,,, الاجانب نفس الشئ بس مش عاملين كدا ف التليفزيون بس لا دا كمان ع النت يعملوا مواقع ويحطوا فيها اعلانات ويخلوا الناس يشوفوها نظير مبالغ مالية مختلفة طبعا من موقع للتانى طبعا اغلب الاعلانات بتبقى عن منتج : منتج مبيض للاسنان منتج يشيل البقع كريم شمس حاجات من دى ووممكن اعلانات تذاكر سفر مخفضة وحاجات من دى كتير ,,,
      طيب هو احنا لازم نشوف الاعلانات هقولك مش مهم المهم ان مواقع الشركات دى مصممه ان علشان تاخدى تمن مشاهدة كل اعلان لازم يمر مثلا 60 ثانيه ع كل اعلان يعنى تفتحية دقيقه وتقفلى وبيظهرلك طبعا عداد بيعد الثوانى دى ,,, طب دا كلام كويس بس ف مشكلة النصب
      ازاى بقى : ان ف شركات بيكون الادمن معندوش ضمير يخليكى تدخلى وتشوفى الاعلانات وميديلكيش فلوس ,,, هتقوليلى مانا ممكن ادخل اجرب ولو لقيته كدا اسيبه هقولك لا طبعا انتى لازم يكون معاكى مبلغ معين ف كل موقع علشان تقدرى تسحبيه وهنتكلم دلوقتى عن بكام الموضوع دا وانتى دخلك هيبقي قد ايه ونحل مشكلة النصب دى ازاى ,,,,,,,
      مبدئيا التعاملات كلها بعملات اجنية وغالبا هتكون دولار
      انا هحسبالكم طبعا الحسابات بالمتوسط الحسابى يعنى ف حاجات بتزيد وحاجات بتقل هتشوفوا الكلام دا فيما بعد

الدولار 1$ بيساوى 100 cent
      السنت بيساوى ب المصرى 6 قروش
      الاعلان الواحد مدته حوالى 1 دقيقه وتمنه من 1 سنت ل 3 سنت
      نقول متوسط 2 سنت يعنى الواحد ب 12 قرش
      كل موقع فيه من 3 ل 6 اعلانات
      يعنى متوسط 4 اعلانات يعنى كل موقع ف اليوم بتكسبى منه مبلغ 0,48 جنية "يعنى 48 قرش " تمام لحد كدا
      قد ايه الشركات دى هقولكم كتير اوى اوى ممكن حوالى 3000 شركة بنفس النظام كدا حتى هتلقولهم شبه بعض كمان لانهم بيشتروا المواقع من شركة او اتنين بتبعهم جاهزين
      طبعا هنعرف ازاى بعد شوية هنفلتر الشركات دى واحنا ورزقنا ونعرف ايه الكويس وايه اللى مش كويس
      نرجع تانى للحساب اننا هنشتغل ع 100 شركة متفلترين واتاكدنا انهم تمام صادقين
      يعنى ف اليوم هتضغطى ع 400 اعلان ف دقيقه يعنى 400 دقيقه يعنى 6 ساعات شغل بس
      كمان انتى ممكن تفتحى اكتر من موقع مع بعض يعنى 3 شركات مع بعض يعنى ال 6 ساعات يبقي 2 ساعه شغل بسسسسس ع حسب سرعة جهازك حلو لحد كدا ,,
      بكام بقى 100 شركة كل شركة ب 0,48 جنيه يعنى 48 جنيه ف اليوم يعنى ف الشهر 1440 جنيه بالضبط دول لو 100 شركة بس طيب فمبالك لو اتاكدنا من 200 شركة يبقي الضعف طب لو 300 يبقي 3 اضعاف وهكذا وكلها ارزاق بايد ربنا وعاوزه اقولكم ان الشركات بتستفيد اضعاف اللى بتديه لينا , طبعا لسه ف حاجات كتير تانية نزود بيها المبلغ دا وهقولكم ازاى بعد شوية , انا افترضت انك مش بتضغطى ع كلوا ويوم مثلا مش فاضيه مش عارفة ايه كدا وقولت متوسط 1000 جنيه ف الشهر .
      ندخل بقى بشكل تفصيلى شوية ف الموضوع
      اولا الكلام دا كويس اوى بس كدا ممكن كل واحد يشتغل لوحده ومع نفسه ليه بقى لازم نكون مع بعض ونفرق ايه كدا عن الاجانب هقولكم نفرق كتير ازاى ان الشركات دى عاوزه تجيب ناس تشوف الاعلانات علشان تكسب والناس تجيب ناس علشان العدد يزيد يعنى ايه مش فاهمين ,,,,
      يعنى مثلا الشركة "اب"
      بتقولك انت عضو عندى وهتشوف الاعلانات عندى ولو جبت عضو كمان وسجل من خلالك انا هديلك نسبة من مشاهدته للاعلانات بتاعته متوسط بردو 50 %
      يعنى لنفترض انكم سجلتوا من خلال الاداره هنا انتى ليكي 100 % دى نسبتك الاصلية وليكي كماااااان 50 % اللى هتضاف لاداره يبقي كانك خدتى نسبة 150 % من الشركات يعنى بدل 1440 جنيه لا دى كمان هتبقى 1440 + 720 = 2160 جنيه
      دا الفرق ف اننا نكون جروب مع بعض ويبقي مشروع باسمنا
      النصب بقى اللى بنشوفه من اصحاب الشركات بس
      لا من كمان بعض الناس تعلن عن الشركة وندخل نسجل وهما يستفيدوا وانتى ملكيش غير نسبتك بس 100 % الاصلية لا احنا بقى هنزود النسبة وكلنا نستفيد وكدا هنفرق عن الاجانب ف اننا نحب الخير لبعض
      ازاى نعرف الشركات النصابه من اللى مش نصابة ودى ميزه تانية لاننا نكون جروب وشركة مع بعضنا , مبدئيا احنا عددنا هيكون حوالى 100 موظف وموظفة وقابل للزيادة بس يستحسن يكون ال 100 بس ,,,,,,,

اننا نسحب من الشركات دى تقريبا المتوسط الحسابى بردو للحد الادنى حوالى 3 $ تمام يعنى حوالى كام اعلان 150 اعلان مقسمة ع عدد الايام طبعا
      ولكن الاداره هتسحب بدرى ازاى يعنى لو احنا 100 ف يوم او يومين بالكتير هنسحب من كل شركة وبكدا هنعرف الشركة النصابه من اللى مش نصابة ف ظرف 48 ساعة
      فنقدر بالشكل دا نختبر عدد لا نهائى من الشركات وانتى كدا مش هترهقى ف العمل وبالتالى بمنتهى السرعة هنعرف الشركات الحقيقية من النصابة ويزيد بقى العدد زى ماحنا عاوزين ,
      كمان السحب عن طريق البنوك الالكترونية وانتى بتعتى حواله ع البنك العادى لو ليكي حساب بنكى وحتى لو مالكيش بتكتبى عنوان البنك وبياناتك وتوصلك ف خلال يومين , طيب لو انتى خايفة من التعامل الالكترونى حوليلى المبلغ وانا هحوله ليكي ع البريد عاااادى جدا
      كمان احنا هيكون معانا 6 منكم دول هيدربوا ع كل حاجه واشكال وانواع الشركات لانهم هيعملوا شروحات وطبعا هيتحاسبوا عليها وكمان فريق للترجمه منهم بردو واتنين او تلاته كول سنتر علشان لو ف اى مشكله يردوا عليها تليفونيا وبردوا شغالين معانا بنفس الطريقة بس دا شغل اضافى هيتحاسبوا عليه
      كلام جميل لحد دلوقتى
      حضرتك مكانش ف حسبانك يزيد دخلك 1000 ولا 2000 ولا 3000 جنيه ربنا وحده هو اللى هيرزقك بالمبلغ دا علشان ربنا يباركلك ويكرمك فلا تبخلى عليه
      عاوزين نقتطع مبلغ من كل شهر مثلا انتى هتكملى كل شهر 1000 جنيه ع سبيل المثال ناخد منها 100 جنية كل واحد مننا طبعا يبقي كلوا 100 * 100 = 10,000 ونطلعهم لله اما نشارك ف مسجد بمبلغ كل شهر او نكفل يتامى او اى عمل خيرى هنختاره فيما بعد بس لازم الاول نكون متفقين ع النقطه دى .
      ياريت اللى هيسجل ف المنتدى وهيكون اللى موافق ع الكلام دا مبدئيا
      ربنا يؤفقنا جميعا ان شاء الله
      وهنبدء العمل ف خلال يومين تلاته .

ايميلى
      kentaco@yahoo.com
      I love you

عدل سابقا من قبل Mai Rf3at في الجمعة أبريل 29, 2011 11:29 pm عدل 1 مرات
      رحيق الزهور

شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع  - صفحة 4 Empty رد: شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع

مُساهمة من طرف رحيق الزهور السبت أبريل 30, 2011 12:54 am

موضوع حلو اوى على فكرة انا عندى خبرة كبيرة فى الشركات الربحية والبنوك الالكترونية واعرف الشركات الصادقة من الشركات النصابة وكان عندى اكتر من حساب على بنك e-gold وعملت مبلغ معقول بس فى مدة كبيرة لانى مكنتش بلاقى كتير ريفيرال يشتركوا تحتى
      لكن فكرة المشروع دى حلوة اوى وهنوصل للدفع بسرعة ان شاءالله
      بيسو1

شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع  - صفحة 4 Empty رد: شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع

مُساهمة من طرف بيسو1 السبت أبريل 30, 2011 1:21 am

شكرا الك عالشرح لكن عندي بعض الأسئلة
      1 الاعلانات الموجودة في هذه الشركات بما أننا لن نفتح كل الاعلانات من أجل الوقت أخاف أن يكون هناك بعض الاعلانات السيئة وانا لست على علم بها كيف سأعرف ذلك؟؟
      2انا ايضا من سوريا لم أفهم كيف سيتم تحويل المبلغ ممكن توضحيلي بالنسبة لوضعي؟
      3السؤال التالت لما قلتي عن ال 1440 جنيه هل سنأخذ هذا المبلغ أم مضافا عليه 720 جنيه؟؟
      4هل بأمكان أحدنا أن يعمل على قدر استطاعته ان كان لديه ظروف يعني مثلا نصف الاعلانات وليس كلهم؟؟
      5ومتى يحق للشخص أن ينسحب من قبله؟؟ 6 ومتى يحق للشركةذلك؟؟
      وجزاك الله خيرا أختي
      islamsister

شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع  - صفحة 4 Empty السلام عليكم

مُساهمة من طرف islamsister السبت أبريل 30, 2011 1:57 am

فكرة جميلة ان شاء الله معاكي Wink
      ريماس الدلوعة

مُساهمة من طرف ريماس الدلوعة السبت أبريل 30, 2011 2:43 am

اناو اخي معاكي ان شاء الله و اي تفاصيل ارجو ان تبعتيها لناعلى ايميلاتنا مع الشرح بالتفصيل و ربنا يرزق الجميع
      TALENTED

مُساهمة من طرف TALENTED السبت أبريل 30, 2011 5:11 am

انا معاكم ان شاء الله وهاضيفك ع الايميل
      mema

مُساهمة من طرف mema السبت أبريل 30, 2011 6:17 am

انا كمان معاكى ياقمر و فى واحدة صاحبتى كمان اوك ؟؟؟؟ Very Happy
      ميووش

مُساهمة من طرف ميووش السبت أبريل 30, 2011 6:18 am

هنبتدى امتى؟
      jsyhf

مُساهمة من طرف jsyhf السبت أبريل 30, 2011 6:22 am

معلش اعذرينا بس هو طلب بسيط الرووم بتاع الياهو اللي عملتيه ندخل عليه ازاي انتي اسمك موجود عندي في الماسنجر دلوقت
      add request pending
      منتظر الرد
      mona atia

مُساهمة من طرف mona atia السبت أبريل 30, 2011 6:26 am

انا معاكى ان شاء الله
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 7:42 am

من طرف رحيق الزهور اليوم في 1:54
      +
      ----
      -
      موضوع حلو اوى على فكرة انا عندى خبرة كبيرة فى الشركات الربحية والبنوك الالكترونية واعرف الشركات الصادقة من الشركات النصابة وكان عندى اكتر من حساب على بنك e-gold وعملت مبلغ معقول بس فى مدة كبيرة لانى مكنتش بلاقى كتير ريفيرال يشتركوا تحتى
      لكن فكرة المشروع دى حلوة اوى وهنوصل للدفع بسرعة ان شاءالله
      هنحتاج خبرتك دى تساعدينا ف الشرح للناس اللى مش عندها خلفية
      ربنا يسهل ان شاء الله ونعمل حاجات كويسة
      ــــــــــــــــــــ
      رد: شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع
      من طرف بيسو1 اليوم في 2:21
      +
      ----
      -
      شكرا الك عالشرح لكن عندي بعض الأسئلة
      1 الاعلانات الموجودة في هذه الشركات بما أننا لن نفتح كل الاعلانات من أجل الوقت أخاف أن يكون هناك بعض الاعلانات السيئة وانا لست على علم بها كيف سأعرف ذلك؟؟
      2انا ايضا من سوريا لم أفهم كيف سيتم تحويل المبلغ ممكن توضحيلي بالنسبة لوضعي؟
      3السؤال التالت لما قلتي عن ال 1440 جنيه هل سنأخذ هذا المبلغ أم مضافا عليه 720 جنيه؟؟
      4هل بأمكان أحدنا أن يعمل على قدر استطاعته ان كان لديه ظروف يعني مثلا نصف الاعلانات وليس كلهم؟؟
      5ومتى يحق للشخص أن ينسحب من قبله؟؟ 6 ومتى يحق للشركةذلك؟؟
      وجزاك الله خيرا أختي

- ان شاء الله مفيش اعلانات سيئة لانهم من مصلحتهم كل الناس تدخل تشوفها علشان هما يكسبوا فلوس واغلبها هيكون دعايا عن منتج او شركة او شركة من الشركات دى مش اكتر .
      - حضرتك من سوريا مفيش اى مشكلة مش عندكم بنوك بردو البنوك الالكترونيه بتحول لكل الدول مش لينا بس وانتى هيوصلك المبلغ بالدولار وطبعا الدولار ف كل الدول بيتغير بعمل البلد .
      - ان شاء الله لو ربنا قدرنا هناخد المبلغين يعنى 1440 + 720 ,
      - براحتك وقت العمل كما يتاح لكى وزى مانتى عاوزه وزى مقولتلكم ان انتى الموظفة والمديرة ف نفس الوقت ,,, واى كمية عمل لانك بتتحاسبى ع مقدار شغلك اشتغلتى كتير لنفسك اشتغلتى قليل لنفسك كدا يعنى ,,,
      - مش فاهمه ينسحب ولا يسحب لو يسحب فلوسه يعنى لما يكمل الحد الادنى اللى الشركة بتحدده مثلا 2 $ او 3 وا 4 كدا يعنى ع حسب الشركة ,
      تحياتى لكى اختى

ـــــــــــــ

من طرف ريماس الدلوعة اليوم في 3:43
      +
      ----
      -
      اناو اخي معاكي ان شاء الله و اي تفاصيل ارجو ان تبعتيها لناعلى ايميلاتنا مع الشرح بالتفصيل و ربنا يرزق الجميع
      ريماس لا يحق لكى الاشتراك الا من اى بي وجهاز واحد يعنى انتى واخوكى جهاز واحد يبقي اشتراك واحد لان الادمن بيبقي شايف وهيعملك حظر ع الحسابين ,,, انما لو جهازين بخطين نت مختلفين تقدروا تشتركوا انتوا الاتنين , تحياتى
      ــــــــــــــــــــــ
      رد: شرح مبدئي مفصل لكل الناس اللى مش فاهمة فكرة المشروع
      من طرف ميووش اليوم في 7:18
      +
      ----
      -
      هنبتدى امتى؟
      يومين تلاته بالكتير نظبط المواضيع والدنيا كدا وبالفعل بدأنا نسجل ف البنوك الالكترونية , تحياتى
      ــــــــــــــــ
      من طرف jsyhf اليوم في 7:22
      +
      ----
      -
      معلش اعذرينا بس هو طلب بسيط الرووم بتاع الياهو اللي عملتيه ندخل عليه ازاي انتي اسمك موجود عندي في الماسنجر دلوقت
      add request pending
      منتظر الرد
      معلش الياهو واضح ان فيه مشكلة ضيفينى مره كمان بس احذفى اللى موجود الاول واشتركى ف جروب الفيس بوك موجود ف موضوع هنا ف المنتدى ,,
      ـــــــــــــــــــــ

اهلا بكل الناس الجدد انا برد ع الاستفسارات بس محدش يزعل منى

واى استفسارات انا ف الخدمة
      ضوء

مُساهمة من طرف ضوء السبت أبريل 30, 2011 7:58 am

حبيبتى انا معاكم
      بس ممكن تدونى مهلة لاخر الاسبوع لان بنتى عندها امتحانات
      لانى مش عارفة اركز معاكم
      احلام الليالي

مُساهمة من طرف احلام الليالي السبت أبريل 30, 2011 8:11 am

انا معاكى ان شاء الله مع ان فى حاجات مافهمتها sunny
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 8:15 am

ضوء كتب:حبيبتى انا معاكم
      بس ممكن تدونى مهلة لاخر الاسبوع لان بنتى عندها امتحانات
      لانى مش عارفة اركز معاكم
      اهلا وسهلا بيكي وبنتك اولا اصلا
      وان شاء الله احنا هنبدء ع اخر الاسبوع ع منظبط المنتدى والناس وكدا Rolling Eyes bounce bounce bounce bounce
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 8:18 am

احلام الليالي كتب:انا معاكى ان شاء الله مع ان فى حاجات مافهمتها sunny

اهلا بيكي واى حاجه مش فاهماها اسالى
      محبة لنبى اللة

مُساهمة من طرف محبة لنبى اللة السبت أبريل 30, 2011 11:06 am

السلام عليكم انا سجلت ومعاكى باذن اللةوانا اللى رقمى 101 وشكراا ليكى لانك سمحتيلى اسجل بعد ما استكفيتى بالعدد نظرا لظروفى
      بيسو1

مُساهمة من طرف بيسو1 السبت أبريل 30, 2011 11:24 am

السلام عليكم أختي الكريمة
      انا ان شاء الله معاكي انا رقمي 80
      لكن بالنسبة لاخر سؤال سألته لكي أقصد فيه أنه متى يحق لي ان انسحب من العمل يعني أبطل منه؟؟ومتى يحق للشركة أن تطردني منه؟؟
      وبالنسبة للبنوك نعم عندنا بنوك عادية لكن بالنسبة للبنوك الالكترونية لااعرف عنها شيء
      ياريت تفهميني أكتر كيف سأسجل بالبنك او ماذا سأفعل ؟
      وجزاك الله كل خير على هذا العمل ان شاء الله
      انا ضفتك انبارحه وهأرجع ضيفك الان
      محبه الخير

مُساهمة من طرف محبه الخير السبت أبريل 30, 2011 12:13 pm

لقد نم التسجيل فى البنك وايه بعد كدا
      نور عين جوزها

مُساهمة من طرف نور عين جوزها السبت أبريل 30, 2011 12:33 pm

فى حد موجود هنا سجل فى البنك
      نور عين جوزها

مُساهمة من طرف نور عين جوزها السبت أبريل 30, 2011 12:34 pm

اللى سجل كتب عنوانه بالظبط
      om youssef2010

مُساهمة من طرف om youssef2010 السبت أبريل 30, 2011 12:45 pm

انا مش سجلت فى بنوك الكترونيه ومعرفش ازاى اسجل اصلا
      وبعدين انا ضيفت الايميل ومحدش ضافنى ومش لاقيه عنوان الجروب بتاع الفيس
      انا الانجليزى بتاعى كويس لو محتاجين مساعده فى اللغه وبعدين انت كنت بتتكملى على بنات كوول سنتر ليه ايه هى طبيعه شغلهم
      وبعدين انا حاسه انى متلغبطه ممكن حد يفهمنى يا بنات يا قمرات انتم ربنا يكرمكم
      سوسو وبس

مُساهمة من طرف سوسو وبس السبت أبريل 30, 2011 1:16 pm

معاكى ان شاء بس انا اشتركت قبل كدة بس لم احصل على اى مقابل
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 1:32 pm

محبة لنبى اللة كتب:السلام عليكم انا سجلت ومعاكى باذن اللةوانا اللى رقمى 101 وشكراا ليكى لانك سمحتيلى اسجل بعد ما استكفيتى بالعدد نظرا لظروفى

اهلا بيكي ابدئي بالتسجيل ف البنك ومن بعده اول شركة هنشتغل فيها موجودين بره ف الاقسام
      وهنبدى شغل بعد يومين بالكتير
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 1:35 pm

محبه الخير كتب:لقد نم التسجيل فى البنك وايه بعد كدا
      ف شركة نزلت ف القسم سجلى فيها وجروب الفيس بوك
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 1:38 pm

بيسو1 كتب:السلام عليكم أختي الكريمة
      انا ان شاء الله معاكي انا رقمي 80
      لكن بالنسبة لاخر سؤال سألته لكي أقصد فيه أنه متى يحق لي ان انسحب من العمل يعني أبطل منه؟؟ومتى يحق للشركة أن تطردني منه؟؟
      وبالنسبة للبنوك نعم عندنا بنوك عادية لكن بالنسبة للبنوك الالكترونية لااعرف عنها شيء
      ياريت تفهميني أكتر كيف سأسجل بالبنك او ماذا سأفعل ؟
      وجزاك الله كل خير على هذا العمل ان شاء الله
      انا ضفتك انبارحه وهأرجع ضيفك الان
      اهلا بيكي
      يحق ليكي ف اى وقت ولو ليكي ارباح بتاخديها والشركة تطردك لو سجلتى اكتر من مرة من جهاز واحد ,,,,,,,,,
      ف قسم خاص بالبنوك الالكترونية اضاف ف المنتدى ادخلى عليه هتلاقى كل حاجه خاصة بيه
      الله يجزينا كلنا خير
      Mai Rf3at
      Mai Rf3at
      الادارة
      الادارة

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 1:40 pm

om youssef2010 كتب:انا مش سجلت فى بنوك الكترونيه ومعرفش ازاى اسجل اصلا
      وبعدين انا ضيفت الايميل ومحدش ضافنى ومش لاقيه عنوان الجروب بتاع الفيس
      انا الانجليزى بتاعى كويس لو محتاجين مساعده فى اللغه وبعدين انت كنت بتتكملى على بنات كوول سنتر ليه ايه هى طبيعه شغلهم
      وبعدين انا حاسه انى متلغبطه ممكن حد يفهمنى يا بنات يا قمرات انتم ربنا يكرمكم

ابعتيلى ايميلك ف رسالة وجروب الفيس بوك ف قسم جديد هنا ف المنتدى فيه رابط ليه وازاى تدخليه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 5:22 pm