الخير الاسلامي للجميع

اهلا بكِم معنا نتمنى لكم التوفيق
ويشرفنا زيارتك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الخير الاسلامي للجميع

اهلا بكِم معنا نتمنى لكم التوفيق
ويشرفنا زيارتك

الخير الاسلامي للجميع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الخير الاسلامي للجميع

يا جماعة احنا هنبدء شغل من يوم التلات علشان انا كدا متقطعة واحنا هنبدء نظبط الشغل نتقابل يوم الثلاثاء 7 مساءا ف الياهو والمنتدى هتلاقوا كل حاجه جاهزه

um_yassim
مريم سامي
جاسمن
فيرندا
deja
gasela010
islamsister
مصممات الخير
مشتاقة للجنة
doaa maher
محبه الخير
daliags
jsyhf
Mai Rf3at
18 مشترك

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية

Mai Rf3at
    Mai Rf3at
    الادارة
    الادارة

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 Empty اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية

مُساهمة من طرف Mai Rf3at السبت أبريل 30, 2011 10:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم
    اول شركة موقع yougovsiraj
    الموقع عباره عن استطلاعات اي استطلاع تجاوبه يحسب لك 50 نقطه
    وكل 100 نقطه بـ 1 دولار
    والربح مضمون وانا جربتها وتم تحويل المبلغ لي
    وشرح طريقة التسجيل

اول حاجة ندخل على الرابط

اضغط هنا
    http://my.yougovsiraj.com/go.aspx?id=bdce7f94-5317-4ab1-94b0-ce628158b4c9

بعدين تطلع لنا هذي الصفحه
    نعبي بيانات التسجيل كما هو موضح بالصوره

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 111

بعد اتمام التسجيل تطلع لك الصوره هذي
    يأكد لك ان التسجيل تم بنجاح وباقي التفعيل

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 112

بعدين تروح لبريدك الالكتروني وتجد الرساله
    وتضغط على رابط التفعيل كما هو موضح بالصوره

http://my.yougovsiraj.com/go.aspx?id=bdce7f94-5317-4ab1-94b0-ce628158b4c9

بعدين تدخل للموقع بعضويتك

من هنا كما بالصورة

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 113

اهم نقطه فالموضوع كامل هذي النقطه
    اللي سببها الحصول على النقاط والربح

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 114

بعد ما تكمل الاستطلاع يقولك تم اضافة 100 نقطه وهكذا

طبعا اثبتات الدفع كتيرة ف الموضوع دا

دعواتكم لي
    Mai Rf3at
    Mai Rf3at
    الادارة
    الادارة

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 Empty رد: اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية

مُساهمة من طرف Mai Rf3at الثلاثاء مايو 03, 2011 6:13 pm

اولا بالنسبة لشركة الاستطلاع يوجراف
    الشركة فيها ميزة مهمه اوى يمكن ناس كتير منكم اخد باله مناها ,,, ايه بقى ان الشركة بتسمح التسجيل لاكتر من فرد ف الاسرة حلو الكلام دا ,,, نستفيد احنا منه ازاى
    نستفيد منه باننا نسجل باكتر من عضوية من نفس الجهاز من رابطه الخاص بالريفيير بتاعه وبكدا كل واحد فينا هيقدر يكمل ال 5000 نقطه ويسحب مبلغه
    بس ف مشكلة ان التسجيلات دى مش هتتحسب الا لما كل تسجيل منهم يكمل 600 نقطه ف كل حساب من الحسابات اللى عاملينها دى فانا فكرت ف حل الموضوع دا وهقولكم بمثال عملى علشان عارفة ان ف ناس مش فاهمانى :::::
    مثلا انا عضوة ف المشروع هسجل فى الموقع عادى جدا تمام وهعمل 25 ايميل ياهو بما ان دا شغل اضافى وهسجل من رابط الرابط الريفيير الخاص بيا بعضويات جديدة وهعمل 25 عضوية تمام وكل استطلاع هدخل اضغط ف ال25 ايميل لحد متوصل العضويات دى 600 نقطة وبكدا حسابى هيضافلى فيه 200 نقطه عن كل حساب من ال 25 يعنى مره واحدة كدا هيبقي حسابى فيه 5000 نقطة وشوية واسحب ف ساعتها وطبعا دا غير حساب الادارة انا يا جماعة هعمل حساب زيي زيكم وحساب الادارة دا هيتوزع عليكم
    وبكدا كلنا ان شاء الله هنسحب من الشركة دى مبلغ 5000 $ يعنى 25,000 جنيه مصري وخلــــــــوا بالكم دا عمل اضااااااااااااااااااااااافى غير الاعمال الاساسية اللى هتعرفوها دلوقت
    مشتاقة للجنة

اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية  - صفحة 2 Empty رد: اول شركة موقع yougovsiraj صادقة ومضمونة لان ناس كتير سحبت منها والاهـــم عربية

مُساهمة من طرف مشتاقة للجنة الثلاثاء مايو 03, 2011 7:06 pm

يعنى انا اعمل كذا ايميل وابعت من خلال الاكونت الخاص بيا على الشركه الاصلى
    دعوة لصديق
    واخد اللينك اللى هوه عمله واحطه فى رساله من على ايميلى الاصلى
    وابعته للكذا ايميل اللى انا عملتهم جداد دول
    وبعدين افتح الايميلات الجديده وادخل على الموقع من خلال الرساله اللى انا بعتها واعمل الاستطلاعات وعن كل ايميل جديد هاخد 200 نقطه
    انا فهمت صح كده ولا لا
    ضوء

مُساهمة من طرف ضوء الأربعاء مايو 04, 2011 9:55 am

مى انا عملت دعوة لصديق واخدت الرابط الــ الموقع حططهولى
    وبعته للايميلات العملتها
    وفتحنها من عندهم وسجلت وعملت الاستطلاع كدا صح ولا ايه

مع العلم انى لسه يادوب عملت 10 ايميلات بس لان معنديش وقت وبذاكر لبنتى معلش اعذرونى
    انا كنت ناوية بعد ما تخلص لكن خفت يفوتنى كتير
    مريم سامي

مُساهمة من طرف مريم سامي الأربعاء مايو 04, 2011 1:24 pm

السلام عليكم

طيب كويس قوي كدا
    انا هعمل الموضوع ده بما انه هيزود النقاط لان الاستطلاعات قليلة قوي 4 في الشهر قليل جدا

شكرا يامي
    مريم سامي

مُساهمة من طرف مريم سامي الأربعاء مايو 04, 2011 1:52 pm

مي على فكرة انا جربت اسجل بإيميل اختي باستخدام الرابط الخاص بيا
    ومش عايز يسجل حتى مش بيقول معترض على ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سندريلا حسين

مُساهمة من طرف سندريلا حسين الأربعاء مايو 04, 2011 2:33 pm

انا سجلت بس لسه بعمل الاستطلاع
    مريم سامي

مُساهمة من طرف مريم سامي الأربعاء مايو 04, 2011 3:28 pm

مريم سامي كتب:مي على فكرة انا جربت اسجل بإيميل اختي باستخدام الرابط الخاص بيا
    ومش عايز يسجل حتى مش بيقول معترض على ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

?????????????????????????? Mad
    سندريلا حسين

مُساهمة من طرف سندريلا حسين الأربعاء مايو 04, 2011 7:46 pm

مي انا سجلت في يوغو بس ملقيتش اسمك هناك خالص وعملت الاستطلاع ورصيدي 100 نقطة
    TALENTED

مُساهمة من طرف TALENTED الخميس مايو 05, 2011 4:28 pm

انا سجلت في الموقع وبعت لايميل تاني فهل في شيء معين اعمله ولا استنى يبعتولي استطلاع جديد
    مريم سامي

مُساهمة من طرف مريم سامي الخميس مايو 05, 2011 6:26 pm

ياجماعة ماتردوا عليا بقى مفيش حد بيرد عليا انا زعلانة منكم

انا سجلت في موقع الاستطلاعات ومش عايز يسجل عضوية تانية تحت رابط عضويتي الاولى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مريم سامي

مُساهمة من طرف مريم سامي الجمعة مايو 06, 2011 12:42 pm

انا سجلت في موقع الاستطلاعات بعضويتين تحت رابط العضوية الاولى وعملت الاستفتاء للعضوية الثانية والنقاط مش زادت عن 100 في العضوية الاولى مش بتقولو ان لو حد سجل بالرابط بتاعك هيزدلي نقاط؟؟؟؟

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 12:04 am